کافه قنادان

شیرینی فروشی

کافه قنادان

شیرینی فروشی

  • ۰
  • ۰

بیسکوییت فانتزی


در این مطلب با طرز تهیه بیسکویت ساده خانگی به صورت مرحله به مرحله آشنا خواهید شد و چگونگی پخت بیسکویت سریع و ساده را برای پذیرایی از مهمان ها می آموزید.
به گزارش کافه قنادان:

طرز تهیه بیسکویت خانگی را با روشی ساده و کاربردی در این مطلب گردآوری نموده ایم که بعد از مطالعه آن می توانید به راحتی بیسکویت های خوشمزه ایی تهیه نموده و برای پذیرایی از مهمان ها از آنها استفاده نمایید. در ادامه نحوه صحیح پخت بیسکویت را مشاهده می فرمایید و با چند تزیین بیسکویت خانگی زیبا و متفاوت آشنا می شوید. تا پایان همراه ما باشید.

طرز تهیه بیسکویت ساده خانگی با پخت سریع :
آموزش طرز تهیه بیسکویت که در این مقاله در نظر گرفته ایم، مربوط به ساده ترین نوع بیسکویت است که در مدت زمان خیلی کوتاهی تهیه می شود و نیاز به مواد و ابزار خاصی ندارد و خیلی سریع و راحت می توانید آن را بپزید.به همه کدبانوهای منزل پیشنهاد میکنیم در خانه و با وسایل اندکی که دارند انواع شیرینی، شکلات و بیسکویت را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. در ادامه دستور پخت این بیسکویت خوشمزه را ملاحظه فرمایید.


 کافه قنادان:طرز تهیه بیسکویت خانگی خوشمزه با روشی آسان
 

مواد لازم برای تهیه بیسکویت در منزل :
آرد سفید: هشت قاشق سوپ خوری

پودر قند : چهار قاشق سوپ خوری

روغن مایع : هشت قاشق سوپ خوری

سفیده تخم مرغ : دو عدد

پودر وانیل و یا اسانس آن : به مقدار لازم

 طرز تهیه بیسکویت ساده :
سفیده تخم مرغ را در ظرفی با همزن می زنیم تا کاملا سفید شود و پف کند. هم زدن را زمانی که حجم سفیده، دوبرابر شد متوقف کنید. حالا در ظرفی جداگانه روغن مایع، پودر قند و وانیل را با کمک همزن مخلوط نمایید. در این مرحله از تهیه بیسکویت سفیده تخم مرغ ها را که از قبل هم زده ایم به مخلوط اضافه می نماییم و دوباره با همزن می زنیم تا کاملا یکدست شود.سپس آرد سفید را آرام آرام به مخلوط اضافه نموده و هم میزنیم تا خمیر بعد از یکدست شدن حالت کشسان و غلیظ داشته باشد. (مطابق شکل زیر)

 

حالا سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید و سپس روی کاغذ را چرب نمایید و آرد بپاشید. در صورت نبودن کاغذ روغنی می توانید سینی فر را به خوبی چرب نموده و بعد از آرد پاشی مورد استفاده قرار دهید. مخلوط آماده شده را در قیف ریخته و طرح دلخواه را ایجاد نمایید.

 

سینی را در فر که از قبل به مدت یک ربع با درجه ۴۰۰ فارنهایت گرم شده است قرار دهید. بعد از گذشت یک ربع بیسکویت شما آماده است و می توانید آن را بعد از خنک شدن نوش جان فرمایید. از این بیسکویت خوشمزه برای تهیه چیز کیک یخچالی و انواع دسرها استفاده نمایید.

الکسا

cafeghanadan.com





  • ۹۶/۰۱/۲۸
  • cafeghanadan cafeghanadan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی